Ostatni w tym sezonie 3camp poświęcony zostanie tematyce marketingowej. W  przedfinałowej przerwie między meczami EURO 2012 porozmawiamy o tym jak  promować produkt w social mediach i tv oraz czy możliwy jest marketing bez  używania facebooka.

 

Agenda:

  • Tomasz Bobrowski –  Blue Media– Skuteczna reklama telewizyjna usługi internetowej – czy to możliwe? Case: BlueCash.
  • Łukasz Brzeziński – Lookmash.net – Jak można zbudować społeczność notującą ponad milion odwiedzin miesięcznie ignorując facebooka?
  • Paweł Harajda  – Olcamp – Media społecznościowe w słuzbie alkoholu.
  • Arek Dudkowski  – LPP S.A.  – Wielotorowość dotarcia do klienta w kampanii CROPP CITY RULEZ

 

Kiedy: 26 czerwca godz. 18.00

Gdzie: Gdański Park Naukowo-Technologiczny, ul. Trzy Lipy 3 Gdańsk