3camp_66_www

 

Na pierwsze w tym roku spotkanie z cyklu 3camp zapraszamy 2 lutego do Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego na godz. 18:00. Tym razem porozmawiamy o User Experience.

 

Agenda spotkania:

18:00 – 18:30 Mateusz Ojdowski, Mariusz Muraszko, Movade, Wdrażanie UX w organizacji

18:30 – 19:00 Krzysztof Piwowar, Spartez, The Persona Deck – w jaki sposób uwierzyłem ponownie w sens person a zwłaszcza w wielkim enterprise

19:00 – 19:30 Radek Taraszka, UXPin, „Ale klienta to Ty szanuj!” – znaczenie customer supportu dla UX

19:30 – 20:00 Dawid Witych, UX Consulting, Jak strona internetowa www.webmetro.pl pozwala zdobywać klientów

 

Wstęp jak zawsze wolny, ale pamiętajcie o REJESTRACJI!

 

Kiedy: wtorek, 2 lutego 2016, godz. 18:00

Gdzie: Gdański Park Naukowo-Technologiczny, budynek C, sala FGH (poziom -1)

 

Więcej o prelegentach i prelekcjach:

 

Wdrażanie UX w organizacji

Podzielimy się naszymi doświadczeniami w pracy z klientami, z którymi mieliśmy okazję wdrażać elementy i proces User Experience. Odpowiemy na pytania jak UX wpływa na proces wytwórczy, z jakich narzędzi korzystamy i jak zespół UX powinien komunikować się wewnątrz firmy.

Mateusz Ojdowski – Projektant i Badacz Usług w Movade, agencji specjalizującej się w rozwiązaniach mobilnych. Celem jego pracy jest realizacja wymagań biznesowych klienta, dzięki poznaniu potrzeb użytkowników i przekształceniu ich w projekty rozwiązań.
Współautor programu nauczania i wykładowca szkoły UX Skills oraz współtwórca Design Thinkers, grupy projektowej szerzącej projektowanie usług i pracę zgodnie z ideą Myślenia Projektowego. Prowadzi konsultacje i warsztaty z NGO, organizacjami samorządowymi i sektorem prywatnym. Uczestnik grupy Miasto do Usług wspierającej projektowanie usług miejskich. Absolwent Projektowania Usług oraz absolwent i wykładowca UX Design na SWPS.
Pracował dla firm i organizacji takich, jak Ergo Hestia, mBank, Fundacja Integralia, Atena, Logisfera Nova, Unizeto, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego czy Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku.

Mariusz Muraszko – Projektant User Experience w Movade. Pasjonat projektowania i ewangelista użycia szeroko pojętego myślenia projektowego w przedsiębiorstwach i organizacjach. Myślenie projektowe definiuje jako połączenie zagadnień UX, Service Design i Design Thinking, którego celem jest tworzenie skutecznych produktów oraz usług. Praktyk stosujący proces projektowy w różnych segmentach rynku (IT, edukacja, ubezpieczenia, usługi publiczne, ngo’s).
Współtwórca Design Thinkers i szkoły letniej UX Skills – cyklu 6-dniowych warsztatów dla projektantów i badaczy branży User Experience, spotkań warsztatowych w ramach stowarzyszenia Inqub.it, wykładowca kierunku podyplomowego User Experience na SWPS.
Pracował m.in. dla: grupy Polskapresse (naszemiasto.pl, telemagazyn.pl, polskatimes.pl, wiadomosci24.pl), Baobaz, Atena, Logisfera Nova, Radvice.no, Qtravel.pl, Politechnika Gdańska, PJATK, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Morska Agencja Gdynia.

 

The Persona Deck – w jaki sposób uwierzyłem ponownie w sens person a zwłaszcza w wielkim enterprise

Kilka milionów użytkowników na całym świecie w modelu SaaS i Server, ponad 12 produktów enterprise, 100+ designerów na pokładzie, dziesiątki pomysłów każdego dnia i jedna spójna definicja użytkownika. Możliwe? Gdy powiem Ci, że nośnikiem wiedzy jest narzędzie wykorzystujące persony wtedy uwierzysz? Ja bym nie uwierzył (jestem sceptykiem jeśli chodzi o persony). Problem w tym, że wtedy bym się pomylił. I to bardzo! Przyjdź i zobacz na własne oczy narzędzie, które w moich oczach przywróciło sens person i pomogło zaszczepić wiedzę o użytkowniku wśród developerów. Poznaj The Persona Deck.

Krzysztof Piwowar – Senior UX Designer w zespole JIRA i wieloletni praktyk w zakresie user experience. Zwykle możesz go spotkać w biurze z plikiem kolorowych samoprzylepnych karteczek, zestwek do szkicowania, nożyczkami i z dziwnym uśmiechem na twarzy. Jego motto to :” Think Outside the Box, but Don’t Forget the Box Exists”. Pewnie dlatego zawsze na początku zadaje dwa pytania: dlaczego i jaki jest kontekst.

 

„Ale klienta to Ty szanuj!” – znaczenie customer supportu dla UX

Zdarzyło się Wam zamówić towar o którym marzyliście, a potem go znienawidziliście przez fatalną obsługę? A może w restauracji o której tyle słyszeliście dobrego czekaliście na danie tak długo, że już nigdy tam nie wróciliście? Założę się, że każdy z nas przeszedł przez podobne doświadczenie. Jak dbać o to, żeby nasi klienci nie opowiadali o nas takich historii?

Radek Taraszka – User Experience Designer związany z branżą od 2010 roku. W UXPinie od 2015 roku zajmuje się projektowaniem rozwiązań opartych o doświadczenia użytkowników. Wcześniej związany z Ideacto, Divante oraz WitFlow. Pracował przy projektach dla takich marek jak ING, Orange, Energa, Empik, Lasy Państwowe, Enea, Pernod Ricard. Po godzinach fan jednośladów, sci-fi oraz muzyki elektronicznej.

 

Jak strona internetowa www.webmetro.pl pozwala zdobywać klientów

Dawid Witych opowie jak wraz z zespołem budowali nową firmową stronę internetową, jakie elementy były szczególnie ważne, jakie narzędzia stosuje i jak mierzy efektywność serwisu.

Dawid Witych – Pasjonat marketingu internetowego oraz praktyk e-biznesu. Certyfikowany specjalista usług Google (Analytics i AdWords). W latach 2010 do 2014 związany z firmą tworzącą marketingowe bazy danych – Infobrokering, gdzie był odpowiedzialny za współprace m.in z markami: DPD, Bakoma, Polskapress, LexisNexis oraz zarządzanie sprzedażą i zadaniami IT. Obecnie właściciel firmy UX Consulting oraz partner zarządzający w agencji interaktywnej WebMetro.