Zapraszamy na 71. spotkanie z cyklu 3camp, które odbędzie się 20 czerwca o godz. 18:00 w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym. Tematem spotkania będzie Big Data.

 

Agenda spotkania:

 

18:00 – 18:30 Piotr Rosiak, AirHelp, Aktualne wykorzystanie big data w przemyśle na przykładzie linii lotniczych i lotnisk

 

Wraz ze wzrostem rynku lotniczego, wzrastają także wymagania pasażerów. Chcemy latać bezpiecznie, tanio oraz komfortowo. W trakcie prezentacji opowiem o tym jaki wpływa na nasze wymagania ma Big Data oraz jak technologia ta pomaga liniom lotniczym zwiększyć zyski, a lotniskom zmniejszyć koszty. Dowiecie się także jak 40TB danych generowanych przez samolot w trakcie godzinnego lotu zwiększa nasze bezpieczeństwo.

 

18:30 – 19:00 Maciej Bussler, Acxiom, Talend do integracji

 

W prezentacji opowiem o możliwościach narzędzia dedykowanego do szybkiego i przyjemnego budowania i integracji zaawansowanych procesów do przetwarzania danych w oparciu o instancję uruchomiona w środowisku MapR. Uwagę chciałbym skupić głównie na dostępnych wtyczkach służących to integracji różnorodnych pod względem charakterystyki platform oraz ogólnym wrażeniem interfejsu użytkownika narzędzia Talend.

 

19:00 – 19:30 Jakub Dąbkowski, Avaus, A million ways to fu… up your Marketing Automation project

 

Dużo firm mówi jak piękne, proste i wspaniale zorganizowane były ich projekty wdrożenia systemów Marketing Automation. Jak tego słucham to zazwyczaj się zastanawiam gdzie w życiu popełniłem błąd :) Dlatego postanowiłem się podzielić moimi doświadczeniami jak można takie wdrożenie !@$#@ (zepsuć) czyli: “A million ways to fu… up your Marketing Automation project”

 

Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne, ale z racji ograniczonej ilości miejsc obowiązuje wcześniejsza REJESTRACJA.

 

Kiedy: wtorek, 20 czerwca 2017, godz. 18:00

 

Gdzie: Gdański Park Naukowo-Technologiczny, ul. Trzy Lipy 3, budynek C, sala FGH (poziom -1)

 

Prelegenci:

 

Piotr Rosiak, Data Engineer w AirHelp

 

Maciej Bussler, Acxiom

Ponad jedenastoletnie doświadczenie w dziedzinie projektowania i budowania systemów przetwarzania danych w oparciu o komercyjne platformy ETL oraz dedykowane systemy autorskie tworzone bezpośrednio dla potrzeb klienta. Integracja systemów zarówno opartych na relacyjnych i nierelacyjnych modelach danych. Posiada doświadczenie w pracy dla dużych klientów.

 

Jakub Dąbkowski, Avaus Poland

Specjalista i expert w dziedzinie Marketing Automation, łączy wiedzą technologiczną i programistyczną z wiedzą o sprzedaży i marketingu. Obecnie CTO of Avaus Poland, którego celem jest stworzenie zespołu IT mającego wspierać technologicznie wdrożenia Marketing Automation w Szwecji i Finlandii. W swoje pracy codziennie korzysta z zaawansowanych narzędzi największych firm takich jak: Adobe Campaign + Adobe Marketing Cloud, Salesforce Marketing Cloud i Marketo. Absolwent Wydziału Fizyki Teoretycznej na Uniwersytecie Gdańskim.