3camp 8.12.2015_www

 

Na ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu 3camp zapraszamy 8 grudnia do Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego na godz. 18:00. Tym razem nasi prelegenci opowiedzą o marketing automation, email marketingu, platformach data management oraz kampaniach individeo.

 

Agenda spotkania:

18:00 – 18:30 Tom Nickels, Avaus Marketing Innovations, The development of Marketing Automation technologies through facing everyday implementation challenges

18:30 – 19:00 Michał Leszczyński, GetResponse, Email marketing, który nie irytuje, a konwertuje

19:00 – 19:30 Krzysztof Nowicki, IgnitionOne, Zarządzanie danymi jako kluczowa kompetencja marketingu przyszłości

19:30 – 20:00 Lech Cezary Król, Do kogo, gdzie i w jakich okolicznościach czyli koniec ery „grup celowych”

 

Na spotkanie zapraszamy we wtorek 8 grudnia o godz. 18:00 do Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego, ul. Trzy Lipy 3, budynek C, sala FGH (poziom -1).

 

Wstęp jak zawsze wolny, ale pamiętajcie o REJESTRACJI.

 

Więcej o prelegentach i prelekcjach:

 

The development of Marketing Automation technologies through facing everyday implementation challenges

We would like to present the development of MA in the last few years and its influence on the perception of marketing, customer interaction and customer lifecycle management. We will present some challenges that Avaus Marketing Innovations faced while helping its customers to implement and develop marketing automation technologies in their organizations.

Tom Nickels – I am co-founder and board member of Avaus Marketing Innovations Oy, a Customer Engagement Company focusing on Sales-Driven Marketing. I have over fifteen years of experience as a strategy consultant and change driver to major firms in finance, media, travel, retail, utility, and telecommunications. But fundamentally I am an entrepreneur, who like to get involved in setting up new things. I enjoy being invited as a frequent speaker on customer driven growth and digital business transformation. Previously I co-founded Satama Interactive, which became one of the leading digital consultancies in Europe.

 

Email marketing, który nie irytuje, a konwertuje

– Jak stworzyć plan komunikacji odpowiedni dla odbiorców

– Skąd czerpać wiedzę o tym, co buduje, a co psuje relacje z subskrybentami

– W jaki sposób zoptymalizować kampanię mailingową

– Czego unikać, tj. co irytuje- Przykłady wiadomości, którymi chcemy się dzielić

Michał Leszczyński – Absolwent Uniwersytetu w Birmingham na kierunkach – Zarządzanie Międzynarodowe oraz Strategiczny Marketing i Consulting. Obecnie pracuje jako Content Marketing Manager w GetResponse, opiekując się kluczowymi klientami platform do email marketingu GetResponse oraz GetResponse Enterprise.Na co dzień współpracuje i wspiera w działaniach email marketingowych licznych klientów międzynarodowych, wśród których znajdują się znane marki takie jak – Carrefour, Apart, InterContinental czy Poczta Kwiatowa.

 

Zarządzanie danymi jako kluczowa kompetencja marketingu przyszłości

Omówienie rozwiązań dotyczących zarządzania danymi, ich źródeł oraz możliwości wykorzystania w rozwoju biznesu i strategii marketingowych.Jak oszczędzać budżet reklamowy jednocześnie podnosząc efekty. Identyfikacja użytkowników pomiędzy kanałami i urządzeniami za pomocą platform data management.

Krzysztof Nowicki – Sales Manager IgnitionOne, globalnego lidera w rozwiązaniach z zakresu digital marketingu. 
Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu data driven marketingu, SaaS, kampanii efektywnościowych i planowania mediów.
Swoje doświadczenie zdobywał w grupach interaktywnych K2Internet, SARE, Kwanko. Absolwent Studium Marketingu Internetowego SGH oraz Socjologii na SGGW.

 

Do kogo, gdzie i w jakich okolicznościach czyli koniec ery „grup celowych”

Odbiorca reklamy nie jest „grupą celową”. Nie ma na świecie istoty „w wieku 30-55 lat, mieszkającej w średnich i dużych miastach, z wykształceniem średnim albo wyższym…”. Każdy jest inny. Co więcej, ta sama osoba inaczej myśli zerkając na komórkę w korku i w… toalecie. Reaguje inaczej na reklamy w biurze, a inaczej w domu. Gdy pada i gdy świeci słońce. Dlatego naprawdę skuteczna reklama musi mówić do każdej osoby indywidualnie. Ze zrozumieniem okoliczności w jakich jest oglądana.Traktuje. Dostosowując reklamę przy każdym wyświetleniu w czasie rzeczywistym, dając markom możliwość indywidualnej komunikacji z każdy odbiorcą. Także z Tobą.

Aby przekonać się jak to działa, zapraszam na prezentację kampanii individeo dla marek SsangYong oraz Brubeck.

Lech Cezary Król – Choć nie obce są mu SQL-owe bazy dany to tak na prawdę swoje życie zawodowe związał z opracowywaniem strategii reklamowych i konceptów kreatywnych.Autor licznych publikacji na temat komunikacji reklamowej, blogger Harvard Business Review.W czasie swojej pracy zawodowej pracował dla wielu znanych marek, w wśród niech dla: Fiat Poland, Citroen, P&G, Gillette, Henkel czy Vichy.