3camp12052015_www

 

Zapraszamy na kolejny, 61. 3camp, który odbędzie się 12 maja w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym. Start jak zawsze o godz. 18:00. Tym razem nasi prelegenci opowiedzą o e-commerce w praktyce.

 

Na najbliższym spotkaniu dowiemy się m.in o tym jak A/B testy robią największe e-commerce’y na świecie, czy UX jest ważny w e-commerce, o praktycznym zastosowaniu Big Data i Marketing Automation w e-commerce oraz co to jest omnichannel i dlaczego warto iść tą drogą.

 

Agenda spotkania:

18:00 – 18:30 Jarosław Banacki, Cyfrowe.pl – Jak dziś działać w e-commerce. Kilka rad od praktyka

18:30 – 19:00 Łukasz Twardowski, UseItBetter  Evidence Led Experimentation at Scale, czyli o tym jak A/B testy robią największe e-commerce’y na świecie

19:00 – 19:30 Łukasz Lampka, Krzysztof Karolak i Kacper Klisz, UX Maestro – Przestań wciskać, pomyśl. Niech sami zaczną kupować!

19:30 – 20:00 Przemysław Włodarski, cdp.pl – Praktyczne zastosowanie Big Data i Marketing Automation w e-commerce

 

Na uczestników spotkania czeka solidna dawka wiedzy i inspiracji, a na koniec jak zwykle networking i poczęstunek, czyli okazja do rozmów i zawierania nowych kontaktów.

 

Na spotkanie zapraszamy we wtorek 12 maja o godz. 18:00 do Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego, ul. Trzy Lipy 3, budynek C, sala FGH (poziom -1).

 

Wstęp wolny, ale pamiętajcie o rejestracji! Liczba miejsc ograniczona.

 

Link do bezpłatnej rejestracji: https://3camp12052015.evenea.pl

 

Więcej o prelegentach i prelekcjach:

 

„Jak dziś działać w e-commerce. Kilka rad od praktyka”

Co tak naprawdę jest istotne w e-commerce, co to jest omnichannel, dlaczego warto iść tą drogą.

Jarosław Banacki

Absolwent informatyki na Politechnice Gdańskiej. Od początku studiów prowadził własną działalność gospodarczą związaną z branżą IT. Od 2003 roku poświęcił się rozwojowi sklepu internetowego Cyfrowe.pl oferującego sprzęt i akcesoria foto-wideo. Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu Cyfrowe.pl Sp. z o.o. na co dzień zajmując się operacyjnym zarządzeniem firmy. Nadal ma główny głos w projektowaniu i rozbudowie funkcjonalności sklepu oraz innych narzędzi informatycznych w technologiach internetowych, co obok fotografii i gry w squash’a jest jego hobby. Firma obecnie zatrudnia ok 40 osób i oferuje ponad 15 tys. produktów z zakresu fotografowania, filmowania oraz wydruku. Obok sklepu internetowego dostępnych jest również 5 sklepów stacjonarnych w różnych miastach Polski.

 

„Evidence Led Experimentation at Scale, czyli o tym jak A/B testy robią największe e-commerce’y na świecie.”
Wiele firm traktuje testy A/B jako sposób na rozstrzyganie sporów. Temidę, która bezstronnie odpowie, czy prezes jest mądrzejszy od grafika. Tymczasem, topowe e-commerce’y każdą zmianę w serwisie, a robią ich setki, wprowadzają w formie kontrolowanego eksperymentu, poprzedzonego badaniami, a którego wynik jest punktem wyjścia do kolejnych badań i kolejnych iteracji. Łukasz postara się wyjaśnić, po co wkładają w to tyle wysiłku, jak to robią i czy można to robić samemu w domu.
Łukasz Twardowski rozpoczął karierę zawodową jako „grafik www”. Na etacie przepracował góra dwa miesiące i przeszedł na swoje. Założył agencję interaktywną Cookie, która robiła dość abstrakcyjne serwisy w czasach, kiedy robienie stron w flashu nie było jeszcze obciachem. Jeśli zapytasz go o sukcesy Cookie, prawdopodobnie pominie branżowe nagrody i opowie Ci anegdotę, jak spławił YouTube jako niezbyt obiecujący startup. Łącząc pasje do programowania, UX i big-danych, wspólnie z Mariuszem Zglinickim stworzył UseItBetter – platformę do analizy i optymalizacji Customer Experience (CX). Każdego miesiąca klienci UseItBetter rejestrują i analizują miliardy interakcji, jakie ich użytkownicy wykonują na drodze do zakupu ubrań, telefonów, usług bankowych czy polis ubezpieczeniowych, by następnie wykonać na ich podstawie dziesiątki czy nawet setki ekspertymentów. Jedne testy kończą się sukcesem, inne nie, ale wszystkie dostarczają wiedzy niezbędnej do dalszego zwiększania konwersji. Łukasz dzieli swój czas pomiędzy zarządzanie firmą i wspieranie klientów UseItBetter, prowadząc dla nich warsztaty czy bezpośrednio uczestnicząc w badaniach i optymalizacji. Dzięki temu miał okazję zobaczyć od kuchni z jakimi wyzwaniami mierzą się firmy takie jak Shop Direct czy Spotify, przez których serwisy przepływają setki milionów użytkowników i miliardy złotych.

 

„Przestań wciskać, pomyśl. Niech sami zaczną kupować!”

Wiele firm e-commerce marnuje swój potencjał popełniając proste błędy, których dałoby się uniknąć. Czy UX jest ważny w e-commerce? Jak za jego pomocą zwiększyć zyski przy jednoczesnym wzroście zadowolenia klienta? Jakie błędy popełniają sklepy budując ścieżki zakupowe? W jaki sposób można poznać swoich klientów, a następnie przygotować rozwiązanie odpowiadające ich oczekiwaniom?

Łukasz Lampka, Krzysztof Karolak i Kacper Klisz razem pracują i imprezują.  Wspólnie tworzą zespół UX Maestro, a ich pasją jest praca przy projektach zmieniających reguły gry i utarte schematy. Łukasz ukończył Szkołę Główną Handlową, zawodowo zajmuje się zarządzaniem projektami ze specjalizacją w przedsięwzięciach Startup oraz wdrażaniem innowacji. Poza wiedzą projektową posiada kilkuletnie doświadczenie marketingowe oraz z obszaru UX. Krzysiek ukończył Politechnikę Warszawską, zajmuje się technicznymi aspektami działalności internetowej, czyli produkcją doskonałego kodu i ujarzmianiem wszelkich cyfrowych zawiłości. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektach webowych oraz e-commerce. Kacper studiuje Grafikę na warszawskiej Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania. Z pasji i zamiłowania tworzy projekty i usprawnienia, posiada szerokie doświadczenie we współpracy ze sklepami e-commerce, optymalizacji konwersji i kreatywnym rozwiązywaniu problemów.

 

„Praktyczne zastosowanie Big Data i Marketing Automation w e-commerce.”

Pojęcia Big data oraz Marketing Automation stają się coraz częściej tematem branżowych konferencji. Coraz częściej firmy podkreślają swoje kompetencje w tych zakresach. Jednak poza marketingowymi hasłami często brakuje przykładów realnych implementacji. Te braki będzie można nadrobić słuchając o tym jak Big Data i Marketing Automation przekłada się na realne działania i wyniki w sklepie cdp.pl

Przemysław Włodarski – z branżą internetową związany jeszcze od czasów studiów, początkowo jako niezależny broker informacji.

Doświadczenie zdobywał w domach mediowych: Isobar, ZenithOptimedia, ValueMedia czy VML. Współpracował między innymi z : PKO BP, Nokia, GM, Orange Polska. Obecnie związany ze sklepem internetowym cdp.pl, gdzie jest odpowiedzialny za całość działań performance. Po godzinach dumny Ojciec oraz pasjonat gry w GO.