3camp14042015_www

 

Zapraszamy na kolejny, 60. już 3camp, który odbędzie się 14 kwietnia w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym. Start jak zawsze o godz. 18:00. Tym razem nasi prelegenci opowiedzą o project i product management.

 

Na najbliższym spotkaniu nasi prelegenci opowiedzą m.in. o  łamaniu zasad w projektach, o roli i wyzwaniach product managera, zastanowimy się co wiemy o użytkownikach naszych produktów oraz  dowiemy się jak zbudować dobry zespół projektowy.

 

Agenda spotkania:

18:00 – 18:30 Tomasz Tomaszewski, Rocket Studio – Kim właściwie jest i czym zajmuje się product manager?

18:30 – 19:00 Jarosław Łojewski – Podróż bohaterów, czyli jak zbudować zespół gotowy do podboju świata!

19:00 – 19:30 Iwona Stankiewicz, Spartez – Co wiesz o użytkownikach swoich produktów?

19:30  20:00 Daniel Aduszkiewicz, UXPin – No pressure, no diamonds. Rzecz o łamaniu zasad w projektach. (spokojnie, będzie na case’ach)

 

Na uczestników spotkania czeka solidna dawka wiedzy i inspiracji, a na koniec jak zwykle networking i poczęstunek, czyli okazja do rozmów i zawierania nowych kontaktów.

 

Na spotkanie zapraszamy we wtorek 14 kwietnia o godz. 18:00 do Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego, ul. Trzy Lipy 3, budynek C, sala FGH (poziom -1).

 

Wstęp wolny, ale pamiętajcie o rejestracji! Liczba miejsc ograniczona.

 

Link do bezpłatnej rejestracji: https://3camp14042015.evenea.pl/

 

Więcej o prelegentach i prelekcjach:

 

Kim właściwie jest i czym zajmuje się product manager?

O roli i wyzwaniach product managera w rożnych organizacjach, z nutą danych w tle.

Tomasz Tomaszewski – Product Manager, konsultant, wiceprezes Rocket Studio. Od 5 lat pomaga zwinnie zarządzać oraz tworzyć produkty online zarówno korporacjom jak i startupom. Entuzjasta agile product development (certyfikowany Scrum Master oraz AgilePM), lean startup i customer development. Tworząc produkty opiera się na faktach, z silną pasją do UX i projektowania. Prowadzi bloga ProductManager.pl.

 

Podróż bohaterów, czyli jak zbudować zespół gotowy do podboju świata!

Zespół projektowy lub startupowy buduje się w podobny sposób. Są liderzy, którzy mają wizję i jest zebrana przez nich drużyna, która ma umożliwić jej realizację. Zapraszam na opowieść o tym, jak bez zadęcia i z humorem można zbudować zespół gotowy do najcięższych wyzwań.

Jarosław Łojewski – Coach biznesowy i rozwoju zawodowego. Mentor. Trener biznesu. Właściciel butiku szkoleniowego Kreatyw.Pro. Coach ACC ICF. Certyfikowany Coach CoachWise TM Prince2®Approved Trainer. Przedsiębiorca. Wspiera rozwój kariery zawodowej managerów różnych szczebli oraz przedsiębiorców. Prowadzi szkolenia z zakresu umiejętności miękkich oraz związane z IT. Współpracuje z kilkoma firmami szkoleniowymi, doradczymi oraz inkubatorami przedsiębiorczości, m.in. z Inkubatorem STARTER oraz fundacją Youth Business Poland. Failure Evangelist i lider inicjatywy FuckUp Nights Trójmiasto, promującej naukę na błędach.

 

Co wiesz o użytkownikach swoich produktów?

Product Manager nigdy nie ma dość informacji o użytkownikach. W skrajnych przypadkach chciałby wiedzieć o nich więcej niż on sami. Jak efektywnie poznawać użytkowników i jak podejmować decyzje w oparciu o zebrane informacje? Czy są źródła bardziej i mniej wartościowe? Na jakie pułapki uważać i dlaczego nie można być bezkrytycznym wobec liczb? Na konkretnych przykładach zdradzę w jaki sposób organizacja mająca ponad 40 000 klientów słucha użytkowników i co z tego wynika.

Iwona Stankiewicz – Product Manager z powołania, elektronik z wykształcenia. Doświadczenie zdobywała jako Kierownik Projektu i Kierownik Produktu przy tworzeniu platform edukacyjnych w Young Digital Planet. Od ponad roku w firmie Spartez dba o rozwój Atlassian JIRA – systemu wspomagania zarządzania projektami. Specjalizuje się w aspektach użyteczności i wydajności aplikacji internetowych. Jest gorącą zwolenniczką koncentracji na potrzebach klientów oraz zwinnego podejmowania decyzji w oparciu o dane. Prywatnie mama żywiołoweg o pięciolatka, kolekcjonuje lalki i klocki LEGO.

 

No pressure, no diamonds. Rzecz o łamaniu zasad w projektach.

Rzecz dzieje się jesienią. On (pm) nie taki już młody. Ona (firma) jeszcze całkiem młoda… Ona ma kłopoty, a On zrobi wszystko, żeby te kłopoty rozwiązać. […] Jesienią 2014 w UXPin wprowadzaliśmy nowy pricing. Podstawą były dwie duże funkcjonalności w aplikacji – nowe Preview z Live Presentation oraz Usability Testing – nad którymi pracowaliśmy od końcówki waka cji. Czas naglił, cele spoglądały na nas niewzruszenie z monitorów, napięcie rosło. Wtedy złamaliśmy wszystkie zasady jakie przez lata mi wpajano. Wszystkie dobre i prawidłowe nawyki, zdrowe podejście, cała metodyka. Opowieść będzie o tym jakie okoliczności i jakie decyzje jakie decyzje prowadziły nas i mnie do łamania tego, co wszyscy wiemy o pmowaniu.

Daniel Aduszkiewicz prowadził projekty i tworzył produkty dla najlepszych. Obecnie demokratyzuje design wraz z UXPin, gdzie jako dyrektor zarządzający odpowiada za produkcje i sprawia, żeby rzeczy się działy, buduje presje, dużo rozmawia. Poza wszystkim, co kryje się pod słowem design, kocha dobre jedzenie i jeszcze lepszą muzykę.